Článek
Button byl na cestě z australského Melbourne do Wellingtonu na Novém Zélandu. Když se servírovalo jídlo, v tom jeho byla ingredience navíc. „Udělalo se mi strašně zle. Po zbytek letu jsem se necítil dobře, protože myšlenka, že jste měli v jídle část něčího těla, není zrovna příjemná,“ řekl muž s tím, že letuška tvrdila, že se jedná o drobný kamínek.
Aerolinky hned incident začaly vyšetřovat a zub prý poslaly na analýzu. Podle toho vyvodí důsledky. „Velmi se omlouváme našemu zákazníkovi za tuto negativní zkušenost a způsobené nepříjemnosti. Celou věc momentálně prošetřujeme, a jakmile budeme znát výsledek analýzy, rozhodneme o dalším postupu,“ doplnil mluvčí Singapore Airlines.
Společnost si prý na kvalitě jídla zakládá a tímto nálezem je zklamaná. „Napsal jsem oficiální stížnost a dále to nebudu komentovat. Dám aerolinkám prostor tuhle situaci vyřešit,“ uvedl Button.
Obdobně šokující nález nedávno v jídle objevil cestující společnosti Air India. Cizím objektem v jeho pokrmu byl velký šváb. Podle aerolinek pochybil dodavatel jídla.