Článek
Ghada El-Hossová cestovala na konci října z Londýna do Dubaje, když inkriminované jídlo dostala. Jelikož aerolinky posléze nijak nereagovaly, zveřejnila žena na začátku prosince na Twitteru fotografii, která pokrm s nalezeným zubním implantátem zachycuje. El-Hossová ubezpečila, že zubní implantát rozhodně není její. „Mám všechny zuby,“ napsala.
„Je to otřesné. Navíc se nemohu spojit s nikým z vašeho call centra,“ doplnila cestující.
@British_Airways still waiting to hear from you regarding this dental implant we found in our food on flight BA107 from London to Dubai on Oct. 25 (we have all our teeth: it's not ours). This is appalling. I also can't get through to anyone from your call center. pic.twitter.com/Iwqd3mOylt
— Ghada (@ghadaelhoss) December 4, 2022
Na zveřejněný tweet British Airways už zareagovaly, uvádí server Independent. „Zdravíme, je nám vážně líto, že tohle vidíme. Dala jste naší posádce kontakt pro zaměstnance zákaznické podpory?“ okomentovala společnost fotografii s tím, ať El-Hossová zašle své údaje, aby se s ní mohl někdo spojit.
Aerolinky pro Independent uvedly, že jsou se zákaznicí ve spojení. „Omluvili jsme se a chceme další detaily, abychom mohli zahájit okamžité vyšetřování,“ doplnila společnost.
Nejde o první případ, kdy cestující našli ve svém jídle nečekaný objev. Jeden pasažér takto údajně objevil švába, o němž aerolinky po analýze tvrdily, že jde o zázvor.