Hlavní obsah

Cestovka natočila reklamu tak špatnou, až jí znásobila prodeje

Novinky, fis

Malá skotská cestovka pomyslně dobyla svět svým propagačním videem. Paradoxní je, že video působí dosti amatérsky. Nikdo jeho úspěch nečekal, přesto ho za pouhý týden viděl bezmála milión lidí.

Propagační video cestovní agentury Thorne Travel Video: Thorne Travel

Článek

Cestovní agentura Thorne Travel, sídlící v Kilwinningu v Severním Ayrshiru, před týdnem na internetu uveřejnila nové reklamní video. Devět žen v jednotných kostýmcích nejprve rázně kráčí ulicemi města, sem tam se některá z nich u někoho zastaví a nabídne propagační materiály cestovky.

Video mimo jiné říká, že agentura svým klientům plní přání. To znázorňují gesta doplněná o amatérské efekty. Ať už působí tříminutový snímek jakkoli nízkorozpočtově, za týden na internetu získal téměř 900 tisíc zhlédnutí. Už po prvních hodinách ho vidělo několik desítek tisíc lidí. Spot totiž vyvolává pozitivní emoce — baví a nepřetvařuje se. Uživatelé sociálních sítí ho hbitě sdíleli a komentovali.

Majitelka Shona Thorneová v žertu přirovnává své pracovnice k letuškám společnosti Virgin Airways — zaměstnankyně Thorne Travel jsou prý jen trochu silnější a reálnější. Reklamní spot charakterizuje jako poťouchlý.

Ohlasy jsou šokující

To, že se video stane virálním, nikdo z cestovky nečekal. Kromě zájmu internetových diváků se agentura Thorne Travel těší také mediální pozornosti a 110procentnímu nárůstu poptávky po zájezdech. Majitelka kvůli přílivu zákazníků musela dokonce zrušit dovolenou. Nepřibyli pouze britští cestovatelé, ale například také zaoceánští z USA.

Zaměstnance agentury těší také milé e-maily, které přicházejí z celého světa a video chválí. Místní na pobočku dokonce nosí květiny a drobné dárečky, protože jsou ohromeni tím, kolik zájmu Kilwinning získal právě díky videu.

Výběr článků

Načítám