Článek
Česko doporučená destinace měsíce března – poznejte Moravu, takový název nese nová kampaň, která zve cestující v soulském metru do srdce střední Evropy.
„Kampaň vychází z konceptu nejsilnějšího korejského tour operátora, který se snaží ve spolupráci s národními turistickými boardy každý měsíc soustředit pozornost na jednu destinaci a udělat z ní téma na sezónu, což se později zpravidla výrazně odrazí i na prodeji zájezdů,“ popisuje ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Koreji Michal Procházka.
Krásy Česka nezdobí jen soulské metro, díky kampani se dostaly také do médií. Především na internet a sociální sítě. Poběží také na obřích obrazovkách v nejvytíženějších stanicích metra jako Gangnam, Samseong či Hongik University, ale zbarví i český vagón soulského metra 57 kilometrové trasy 7, projíždějící populární čtvrtě jako Cheongdam, Nonhyeon či Yoido.
Autentický design
„V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ doplnil Procházka.
Vnější i vnitřní stranu českého vagónu krášlí brandové pohledy na Prahu, ale také na historický Český Krumlov, Mikulov či fotografie jarních tulipánů před zámkem Lednice v Lednicko-valtickém areálu zapsaném na seznamu UNESCO. Podlaha je potištěna vzorkem pražské dlažby. Plánuje se, že české metro bude jezdit až do konce května 2016.
Morava jako horká novinka
Kampaň s Hana Tour je realizována zároveň při příležitosti uvedení prvního korejského mono balíčku zaměřeného pouze na ČR, v jehož devítidenním programu (Praha-Olomouc-Kroměříž-Lednice-Valtice-Mikulov-Český Krumlov-Praha) operátor představuje nově také Moravu.
„Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu UNESCO, ale také moravský folklor,“ sdělila generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.