Hlavní obsah

Australské město chtělo turisty. Díky virální kampani ho teď zná půlka světa

Australské město Cowra má za sebou smolných pět let. Potýkalo se se suchem, přemnoženými myšmi a samozřejmě covidem. Místním tak bylo jasné, že k opětovnému přilákání turistů bude zapotřebí těžkého kalibru. Rozhodli se proto oslovit filmového Thora, herce Chrise Hemswortha, a natočili kampaň, která se takřka okamžitě stala virální.

Foto: Profimedia.cz

Místní chtěli v kampani vzbudit pozornost herce Chrise Hemswortha. A to se jim i povedlo.

Článek

Hemsworth, který pochází právě z Austrálie, je ambasadorem místního cestovního ruchu. Pravidelně proto na svém Instagramu zveřejňuje snímky ze svého putování po rodné zemi. A právě toho chtějí obyvatelé městečka Cowra v Novém Jižním Walesu využít. Kampaň, do které se pustili se skutečnou vervou, si kladla za cíl nejprve přitáhnout Hemsworthovu pozornost a s hercovou pomocí pak i pozornost turistů, píše server CNN.

Obyvatelé navlékli kostýmy komiksového hrdiny Thora, nasadili masky s Hemsworthovým obličejem a v nadsázce také uvedli, že mají v plánu filmové hvězdě postavit ve městě obří sochu nazvanou Big Chris.

Šéf místní turistické centrály Glenn Daley uvedl, že kampaň měla vyznít lehce ironicky, nakonec ho ale zasáhlo, s jakou vervou se do ní obyvatelé zapojili. „Vůbec mi nedošlo, že město takovou vzpruhu potřebuje. Všichni se toho chtějí účastnit,“ okomentoval Daley.

Ačkoli video pro kampaň natočili místní už v červnu, s jeho zveřejněním museli počkat, až skončí všechny uzávěry kvůli covidu. „Museli jsme se ovládat, abychom to udrželi pod pokličkou,“ připustil Daley.

Spot zahřál herce u srdce

Spot nakonec proběhl australskými médii minulý týden a ihned přitáhl diváckou pozornost, i tu Hemsworthovu. Video totiž sdílel na svém Instagramu. „Posílám spoustu lásky lidem z Cowry za tuhle úžasnou kampaň, která mě zahřála u srdce a vykouzlila mi úsměv na tváři,“ okomentoval herec. „Brzy začínám v zámoří natáčet film, ale příští rok po návratu dorazím!“ napsal.

O městečku, kde žije necelých deset tisíc obyvatel, se najednou píše ve velkých médiích po celém světě. Na kampaň reagují kromě americké CNN také britské servery Metro či Daily Mail, novozélandský Stuff.co.nz a další.

A ať už herec skutečně dorazí či nikoli, místní se o pozornost už obávat nemusejí. Daley si tak pochvaluje, jak se povědomí o kampani rozšířilo po celém světě. „Doslova nás to umístilo na mezinárodní mapu, což je pro tak malé město fenomenální.“

Nejstarší prales na světě se vrátil původním majitelům

Cestování
Související témata:

Výběr článků

Načítám