Článek
Zástupci radnice města uvedli, že se část silnice snížila o sedm centimetrů na zhruba třiceti čtverečních metrech. Jak radnice, tak i prefekturní policie prohlásily, že se toto očekávalo. Podle nich se tak mohlo stát proto, že speciální zemina obsahující cement, použitá na opravu díry, tlačila na vrstvu půdy pod vozovkou.
Zástupci společnosti, jež se podílí na stavbě prodloužení linky metra (která patrně způsobila propad silnice), na tiskové konferenci podotkli, že jejich pracovník o poklesu silnice informoval policii, a že pokud klesne o dalších dva a půl centimetru, tak požádá o její uzavření. Společnost také dodala, že o možnosti poklesu varovala na tiskové konferenci den před znovuotevřením silnice.
Propad silnice začátkem listopadu způsobil přerušení dodávky vody, elektřiny a plynu a samozřejmě také dopravy. Zhruba třicet metrů široký a patnáct metrů hluboký kráter dělníci během dvou dní zasypali více než šesti tisíci krychlovými metry speciální zeminy. Po dalších pěti dnech byla silnice uvedena do provozu.