Článek
Do kavárny, jenž se nachází v Bangkoku, stoupají návštěvníci po typických schůdkách, přesně jako do letadla. V prostorách podniku je vítají piloti, kteří kvůli pandemii nemají aktuálně příliš mnoho práce, a letušky obsluhují jako servírky. V nabídce nechybí typické občerstvení a strava z letadla, podle výkonného šéfa Thai Airways Varangkany Luerojvonga tu vydají až dva tisíce jídel denně.
Na vybavení kavárny společnost použila autentické vybavení z letadla, ať už jsou to sedačky, okénka nebo i lopatky z motorů. Podnik je zároveň rozdělený i podle palubních tříd, tedy na economy a business, které se liší typem sedadel.
Návštěvníci kromě občerstvení obdrží také elektronickou letenku jako suvenýr na památku. Provoz kavárny je však velmi omezen. Otevřena je pouze od středy do pátku.
Rozváží jídlo
Přestože je podnik nový, Thai Airways podle serveru One Mile At A Time nabízí už několik měsíců i možnost dovážky svého palubního jídla. Dodávky pokrmů jsou totiž nasmlouvané dopředu a společnost prý nechce plýtvat. Navíc se snaží kvůli výpadku příjmů získat finance i někde jinde.
Thajsko je turistům aktuálně stále zavřené, podle posledních zpráv by se však v říjnu měl zpřístupnit ostrov Phuket. Dostanou se na něj ovšem jen ti návštěvníci, kteří v zemi stráví minimálně měsíc, na 14 dní poputují do karantény a pohyb bude i po uplynutí dvou týdnů velmi omezen pouze na okolí hotelu.