Článek
„Jsem pořád tady,“ hlásá letuška skrze papírové cedule, kterými předávala vzkaz i naposledy. „Wow, vidím odsud na dubajské Expo. Konečně přicházejí i moji přátelé,“ píše se na jedné z cedulí, po níž následuje záběr na Airbus A380, který je největším osobním dopravním letadlem světa.
„Přileťte s Emirates ikonickou A380 na největší show světa,“ vzkazuje kaskadérka z 828 metrů, zatímco za ní prolétá ohromný stroj s nápisem Dubai Expo. Letuška poté divákům zamává a rozloučí se.
Průlet se točil jedenáctkrát
Hlavní role se i tentokrát ujala profesionální instruktorka skydivingu, Britka Nicole Smith-Ludviková, která na vrcholu nejvyšší budovy světa stojí na speciální plošině a je připevněná k tyči.
„Udělali jsme to znovu, ale lépe,“ hlásá dopravce v dalším videu, kde informuje například o tom, že průlet letadla kolem mrakodrapu se musel natáčet jedenáctkrát a stroj letěl rychlostí 145 uzlů, což odpovídá zhruba 268 kilometrům v hodině. „Pokud vás to zajímá, to je na Airbus A380 velmi pomalu.“
Aerolinky reklamu nasadily 14. ledna. Od té doby jen na YouTube nasbírala přes 400 tisíc zhlédnutí, na Instagramu už pokořila půl milionu zhlédnutí.
Když se letuška na vrcholu mrakodrapu Burdž Chalífa objevila loni v srpnu poprvé, mělo mnoho lidí za to, že jde o zelené plátno. Aerolinky proto vydaly také video, kde ukázaly, jak reklama vznikla.