Článek
Cestující, které mělo letadlo společnosti easyJet dopravit pravidelným nočním letem ze švýcarské Ženevy na londýnské letiště Gatwick, zažili vskutku netradiční zdržení. Jejich let byl zrušen a na další měli čekat dlouhých 86 let a jeden den navrch. V e-mailu, jímž se jim aerolinky omlouvaly, totiž stálo, že se let uskuteční 29. července 2099.
Bizarní zpráva přišla do e-mailové schránky všem 130 cestujícím. Někteří obratem volali na zákaznickou linku společnosti a požadovali zpět své peníze. Jak informoval britský deník Independent, společnost easyJet jim vrácení platby slíbila do 20 pracovních dní. Let nebyl zrušen kvůli nepřízni počasí, jak se nejprve cestující domnívali, ale z důvodu technické závady na letadle.
Nutno dodat, že pokud by se pasažéři dožili roku 2099 a rozhodli se na nestandardně opožděný let čekat, společnost by jim po tuto dobu měla zajistit na každý den tři jídla, možnost dvou mezinárodních hovorů a také ubytování.