Článek
Aerolinky představily prototyp „nebeského hnízda“ v tomto týdnu. Do ostrého provozu půjdou palandy na podzim příštího roku. K dispozici budou pouze na některých dálkových letech, respektive na linkách z Aucklandu do New Yorku a z Aucklandu do Chicaga; obě cesty trvají déle než 15 hodin, informuje server Guardian.
Cestující ve třídě economy tím nicméně získají možnost si alespoň na chvíli zdřímnout v pohodlnější poloze, než je ta vzpřímená na sedačkách. V nabídce by mělo být celkem šest lůžek, každé bude vybaveno polštářem, prostěradlem i přikrývkou; povlečení bude posádka měnit po každém nocležníkovi.
„Na konci každého cyklu se jemně rozsvítí světla, posádka zdvořile vzbudí každého cestujícího, který by spal dál,“ uvedl dopravce. Guardian dodává, že pasažéři si budou moci rezervovat lůžko vždy jen jednou za cestu. Ti, kteří proto doufají v plnohodnotný osmihodinový spánek, mají smůlu.
Ladí podrobnosti
Podle manažerky pro zákaznickou zkušenost a prodej Leanne Geraghtyové jsou lůžka příkladem toho, jak aerolinky posouvají hranice nemožného. „Stále pracujeme na podrobnostech, jak bude rezervační systém fungovat a musíme ještě určit cenu,“ řekla manažerka s tím, že poplatek za čtyřhodinový šlofík se bude pohybovat mezi zmíněnými 400 až 600 novozélandskými dolary.
Kabiny Skynest budou součástí osmi nových Dreamlinerů, které se mají do flotily Air New Zealand připojit v příštím roce.