Článek
Banner minulý čtvrtek cestoval z Londýna do Turína se svou manželkou, dvěma malými dětmi a chůvou. Všem zarezervoval místa v business třídě. U odletové brány se však dozvěděl, že kvůli naplněné kapacitě bude muset chůva sedět v economy, uvádí server Daily Mail.
V letadle však advokát spatřil jedno volné místo v business třídě, a tak se zeptal posádky, jestli by si na něj chůva přece jen nemohla sednout. Personál British Airways podle Bannera drze odsekl.
„Kdyby nám z British Airways dali vědět, že naše chůva s námi nemůže sedět v business třídě, tak bychom počkali na pozdější let. Dozvěděli jsme se to ovšem až u odletové brány,“ sdělil právník Daily Mailu. „Choval jsem se k palubnímu personálu slušně, ale on ke mně přistupoval malicherně a pomstychtivě,“ vysvětlil.
A barrister has claimed his family was removed from a British Airways flight after cabin crew denied his nanny access to business class...https://t.co/tc5Abt1yDo
— Metro (@MetroUK) February 13, 2022
Advokát se dotazoval, proč nemůže být neobsazené sedadlo normálně využito, personál mu však vůbec neodpovídal. Muž proto sepsal formální stížnost a informoval personál. Ten společně s pilotem rozhodl o tom, že rodina opustí letadlo. Vyvedli ji z něj ozbrojení policisté.
O vouchery nestojí
Ačkoli Banner uvedl, že už obdržel dvě omluvy od British Airways, včetně voucherů, zavázal se, že s aerolinkami už nikdy nepoletí. „Byla to pro moji rodinu velmi nepříjemná zkušenost a způsob, jakým s námi personál jednal, kontrastoval s mojí patnáctiletou zkušeností pravidelného zákazníka,“ okomentoval Brit. Doplnil, že o vouchery ani nestojí, chce vrátit peníze.
Mluvčí British Airways k incidentu dodal pouze to, že společnost netoleruje rušivé chování a že bezpečnost zákazníků a posádky je nejvyšší prioritou.