Článek
Přízemní a podsklepený dům má obdélný základní tvar, je celkem komorních rozměrů a je umístěn za předzahrádkou s plotem. Vilka má výstupek po celé výšce domu a dřevěné zábradlí před oknem středního vikýře. Podobné vikýře jsou i po obou stranách domu.

Okna jsou zdobena ve stylu geometrické secese.
Stavba nemá klasickou korunní římsu, střecha přesahuje stěny, a má proto trámové podbití. Podle kolaudačního protokolu měla mít budova těsně po dostavění koncem roku 1911 v přízemí tři pokoje, kuchyň a kabinet, v úrovni podkroví (zde nazývaného „patro“) ateliér s potřebným zázemím.
Ateliér zaujímal střední největší prostor přední části podkroví s východem na terasu nad středním výstupkem.

Na fasádě jsou k vidění různé vzory a motivy.
Původní plánek ukazuje rozsáhlé sklepy, prakticky v rozsahu celého domku, se stejnou základní prostorovou strukturou obytných podlaží. Tři pokoje v přízemí jsou všechny v přední části, kabinet a vedle něj kuchyně jsou umístěny v zadní části. Do zahrady je orientován široký vjezd uzavřený kovovou, bohatě zdobenou branou.

Za pozornost stojí i decentní vitráže.
Dům je příkladem slohu pozdní geometrické secese, ale ne moc čisté, s výraznými prvky novobaroka (zvlnění římsy, zaoblená nároží aj.), ale i novorenesance (rovné římsy nad okny aj.). Tyto početné prvky už jsou ale ovlivněny secesní estetikou.