Článek
Stanici vybudovali v roce 1863 a nesla název Coalport. Její hlavní budova vyhlíží přesně tak, jak má nádraží vypadat. V současnosti v ní návštěvník ovšem najde velkou vstupní halu, šatnu, trojici ložnic, kuchyň a jídelnu.
Nedaleko stojící cihlová čekárna je proměněna ve stylovou pracovnu.
Příjemným doplněním je dvojice původně osobních vagónů typu MK1 Great Western Railway se zachovanou originální „livrejí” (s původním exteriérem - pozn. red.). Vagóny jsou proměněny ve dva zcela samostatné příbytky s vlastními obývacími pokoji, ložnicemi, koupelnami a kuchyněmi. V jednom může spát čtveřice lidí, ve druhém se jich dokonce vyspí šest. Majitelé je běžně pronajímali turistům a jak poznamenávají redaktoři serveru Shropshire Star, peníze plynoucí z tohoto ubytování představovaly velmi pěkný příjem.
Pro nového majitele nebude nic jednoduššího, než volně na tuto službu navázat a vagóny i nadále pronajímat a zajistit si tak slušný výdělek.
Server Daily Mail pak doplňuje, že oba vagóny jsou čtyřhvězdičkové, což je nejlepší možné ohodnocení, jakého lze u tohoto typu ubytování dosáhnout.
Další dva vagóny, které k nádraží rovněž patří, jsou nákladní a současní majitelé je využívají jako dílnu a skladiště. Menší domek, který na nádraží sloužil jako úložný, pak v současnosti funguje jako místo pro uložení kol nájemníků vagónů.
Současní majitelé koupili nádraží před více než 13 lety v době, kdy už bylo vyřazeno z provozu. V té době jej ale stále obýval předchozí uživatel. Samotná budova nádraží nezůstala nikdy neobydlená.
Napište nám
Postavili jste nový dům, rekonstruovali byt anebo máte hezky zařízenou zahradu a rádi byste se ostatním čtenářům pochlubili a inspirovali je?
Napište nám do redakce na adresu bydleni@novinky.cz, připojte pár průvodních vět a několik snímků vašeho díla.
Nynější majitelé se tehdy přestěhovali z rušného Londýna do poklidného venkovského prostředí. A protože se živili jako designéři interiérů letadel, automobilů a vlaků, nebylo pro ně problémem zařídit potřebným způsobem veškeré budovy a vagóny. V současnosti ovšem nádraží, k němuž patří pozemek o výměře 0,8 ha plus vagóny a další stavby, nabízejí k prodeji.