Článek
Autory návrhu jsou architekti z ateliéru Hofman Dujardin Architects. Stavba, kterou obývá rodina holandského obchodníka, je umístěna v zadní části plochého, rozlehlého pozemku.
Tradiční sedlová střecha uzavírá přízemí, pod nímž je ukryta podzemní část podstatným způsobem zvětšující užitnou plochu domu. Pro přízemí je charakteristické bohaté prosklení fasád, střecha je doplněna dvěma velkými prosklenými vikýři.
Svažující se schodiště před domem zavede návštěvníka pod úroveň okolního povrchu na malý dvorek, z nějž se prosklenou stěnou vchází do obývacího pokoje sloužícího zároveň jako hala.
Stejně velký dvorek je i na druhé straně, za ním následuje pozvolna stoupající cesta, po níž se lze opět vrátit na úroveň pozemku. Z bočních stran je podzemní obývací pokoj lemován symetricky rozmístěnou čtveřicí ložnic doplněných koupelnami. Po obou stranách haly jsou schodiště vedoucí do přízemí.
Přízemí domu je propojeno do rozlehlého společenského prostoru, v němž nechybí zóna vyhrazená pro kuchyň, jídelnu a obývací pokoj.
Součástí prostoru je svým způsobem i podkroví, které není zcela odděleno stropem, ale má podobu spíš jakéhosi loftu. Protože je zde největší ticho, jsou tu umístěny klidové oblasti zasvěcené studiu a práci.
Milovníky tajemných symbolů a magických rituálů může zaujmout zvláštní uspořádání tohoto rodinného domu. Předně je to vytvoření dvou os, které domem probíhají ve tvaru kříže.
První osa sleduje betonovou cestu zanořující se pod dům a vynořující se znovu na jeho druhé straně. Druhá pak vede napříč přízemím. Aby toho nebylo málo, v domě lze na úrovni suterénu vysledovat druhý, jakoby skrytý kříž, který tentokrát vytvářejí ložnice dotýkající se centrálního obývacího pokoje svými rohy. Tento kříž doplňuje kříž vytvořený osami a vzniká symbol hvězdice.
Jistá symboličnost uspořádání domu není až tak nahodilá, sami architekti jej charakterizují jako moderní interpretaci architektonického stylu slavného italského renesančního architekta Andrey Palladia.