Článek
Návštěvník je v restauraci usazen na židle, které mají podobu různých toaletních mís. Ty jsou hlavním motivem, který se v prostoru často opakuje. Otevření restaurace v jihozápadní Číně je marketingovým tahem, který má hosty přilákat na nevšední zážitek.
Servíruje se na mísách, pije se z nádoby na štětku
Servíruje se na malých porcelánových talířích ve tvaru toaletních mís a bidetů. Nápoje mohou návštěvníci popíjet brčkem z nádoby na záchodovou štětku. Servírovací nádoby mají velmi kýčovité robustní tvary a pestrou, ale nevýraznou barevnost.

Způsob stolování hostům na chuti nepřidá.
Podle průzkumu, který v Číně vznikl, by chtělo tuto restauraci navštívit jen 20 procent lidí. Projekt se manažeři restaurace snaží zachránit levným jídelníčkem s rádoby vtipným pojmenováním (sušený trus - čokoláda, zelená úplavice - kiwi).

Posezení na záchodových mísách má návštěvníky pobavit.
Celou jednu stěnu restaurace dekorují záchodové mušle, které designéři zavěsili na masivní konstrukci. Zmrzlina se v restauraci servíruje výhradně kakaová. Stoluje se na skleněném stole s dřezem.

Stěny dekorují záchodové mušle.
Jakkoliv se designéři snažili o originalitu, tento marketingový tah končí nezdarem. Spojení jídla s designem, který evokuje spíš "nechutnost" než "chutnost" je opravdu špatný nápad. Pokud by šlo o obchod s oblečením či jiným zbožím, bylo by ještě možné ambice designérů pochopit, toto spojení je ale krajně nešťastné a provedení, které imituje originální sanitu, na zajímavosti také nepřidá.

Servíruje se na talířích ve tvaru záchodové mísy.
Restaurace je franšízou tchajwanského řetězce restaurací, který se rozšiřuje do Číny a dalších částí Asie. Řetězec má sedm poboček. Doufejme, že v Evropě podobný interiér nikdy nevznikne.