Článek
Dojem pohybu autoři vytvořili tím, že jen některé koule ponechali celé. Většina z nich je „useknutá“ a vzniklá plocha je tvořena sklem. Podle míry useknutí lze na fasádě najít devět typů koulí. Od celých až po ty, z nichž zbyla skutečně jen malá „mistička“.
Na fasádu bylo použito 42 333 koulí, každá o průměru 60 centimetrů. V jejich vnitřku je několik LED diod, které prosvětlují sklo tvořící rovinu řezu. Ledky jsou umístěné i z vnějšku, na zadní straně každé koule, takže osvětlují panely za nimi. Místo ostrého jasu tak fasáda září jemným rozptýleným světlem. K tomu, aby byla pokryta a osvětlena její plocha o velikosti 17 894 čtverečních metrů, bylo zapotřebí celkem 3,1 miliónu LED diod. Světelné zdroje jsou programovatelné tak, aby svítily v různých barvách a sekvencích a vytvářely nejrůznější obrazy.
„Reflexe, světlo a jednoduchý vzor jsou využity napříč centrem Chan-ťie Wan-ta. Vytvářejí téměř magický svět, do nějž návštěvník vstupuje jako do malého mikrokosmu, kde jej čekají podobné zážitky, jaké zná z divadla. Maloobchodní prostory jsou proměněny v jednu velkou scénu vyvolávající spoustu dojmů,“ popisuje základní charakteristiku designu centra Ben van Berkel z týmu holandských architektů.
Do centra vedou dva hlavní vchody. Ústí do dvou atrií, která jsou oddělená jen zčásti. Představují ztělesnění duality, na jejímž principu bylo centrum navrženo. V tomto případě jde o propojení moderního a tradičního stylu. Za základní lze považovat motiv kruhu, který se v mnoha podobách a formách opakuje nejen na fasádě, ale také v interiéru.
Severní, hlavní atrium hraje teplými odstíny zlatavé a bronzové, což jsou barvy odkazující k bohaté kulturní tradici země. Naopak moderní jižní atrium je laděno do chladných stříbrných a šedých tónů. V obou atriích pak shodně představují dominantu trychtýřovité útvary ukrývající v sobě výtahy s panoramatickým výhledem. Každý ze sloupů je obložen 2600 skleněnými panely se složitými, digitálně tištěnými vzory.