Článek
Záměrem celého projektu bylo dát nový impuls a příležitost původní české tvorbě. To byl hlavní důvod, proč firma při tvorbě nových kolekcí oslovila přední české designéry.
Projekt je načasovaný tak, aby se kolekce prosadily na českém i evropském trhu. Prakticky to znamená několikrát do roka uvést na trh novou kolekci a poskytnout prostor pro realizaci převážně mladým tvůrcům.
Kolekce Brokisu se od konkurence liší jednak rychlostí uvedení novinek na trh, také reakcí na módní trendy i technologickou variabilitou. Mezi pilotní patří kolekce TEO. Je lidská, plná tepla a hodí se do jakéhokoli prostředí. Oproti tomu kolekce ZUBATÁ je přísná, striktní a zároveň velmi decentní. MUFFINS - od mladé designérky Lucie Koldové - to je teplo samo.
Každá z těchto kolekcí si snadno najde své místo na trhu. TEO, ZUBATÁ A MUFINNS jsou začátek, novinkami letošního roku jsou neméně ambiciózní série BELL a SÄTELITE.