Článek
Šedavá třípatrová obytná budova z roku 1930 má užitnou plochu o 464,5 čtverečního metru. Jsou v ní nádherně zařízené čtyři ložnice se třemi koupelnami a kuchyně. Během let byl dům přestavěn tak, aby svým stylem odpovídal parní železnici okolo, tj. zhruba 30. až 40. létům minulého století.
K hlavní budově je třeba připočítat rozměrnou stodolu a dílnu. Na pozemku je profesionálně udržovaná zahrada, pastviny a hlavně trať. Je dlouhá přes 3,3 kilometru a vede nejen po rovině, ale i po velkém železném mostě a samozřejmě také 122 metrů dlouhým tunelem. Samozřejmostí je malé nádraží, které zároveň funguje jako miniaturní muzeum železnice a vlaků.
Vláčkový park zahrnuje hned několik parních lokomotiv, jejichž stavba trvala mnohdy i osm let. Ačkoli jsou postaveny jako modely, fungují úplně stejně jako velké parní lokomotivy. Aby jely, je třeba roztopit v jejich kotli, naložit uhlí a teprve pak mohou vyrazit na cestu. Pokud zrovna nevozí malé i velké pasažéry, „odpočívají“ v depu.
Majitelem sídla a konstruktérem vlakových modelů i trati je muž jménem Todd Miller, který celé své království v ulici Seiffert Road nyní nabízí prostřednictvím realitní společnosti Gardner Team Real Estate ve spolupráci s The Hasson Company Realtors k prodeji.
Ačkoli prodejní odhady mluví o dvojnásobku, Američan požaduje 70 miliónů korun. Jeho snem je, aby na pozemku vyrostly vinice s malou palírnou. Jinou možností je vytvořit neziskovou organizaci, která by pozemek mohla provozovat jako školu, kde by se děti učily a zároveň měly celý den k dispozici vláčky.