Článek
Dnes už je to běžná praxe. Automobilky unášeny módní vlnou crossoverů svá auta zvyšují, aby je potom ve speciálních sportovních verzích zase posílaly blíže k zemi. Podobný příběh má za sebou Fiat 500X.
Verze Sport přináší sportovně laděný podvozek se světlou výškou nižší o 13 mm. To v kombinaci s devatenáctipalcovými disky s pneumatikami o rozměru 225/40. I díky tužším tlumičům by podle automobilky měla být výrazně potlačena vrozená nedotáčivost.

Šedé prvky jsou v kontrastu se zářivým lakem.
Jinak jde o kompletně lakovanou karoserii, tedy včetně nástavců prahů či blatníků, které jsou běžně nelakované, plastové. Nový je červený lak Seduction a prvky exteriéru z matně šedé. Uvnitř najdete volant potažený kůží a alcantarou, obšitý červenou nití.
Vůz je v této dynamické výbavě k dispozici s kompletní paletou motorů. Nejvýkonnější je třináctistovka se 130 koňmi, v nabídce je i základní litrový motor a dvojice vznětových jednotek.

Ve výbavě je sportovní volant.
Protože jde zároveň o jednu z nejvyšších výbav, standardem bude sedmipalcový displej infotainmentu či automatická klimatizace. Přesné složení výbavy a ceny pro český trh však zatím nebyly uvedeny.