Článek
Ještě koncem loňského léta to vypadalo, že se můžeme těšit na nové sporťáky nizozemské značky Spyker. Nyní je tomu naopak - podle nizozemského webu RTL Nieuws, s nímž hovořil šéf značky Victor Muller, peníze od ruských investorů nepřišly a firma Spyker NV včetně dceřiných společností Spyker Events a Spyker Services je v bankrotu.
Přesto Muller neztrácí naději a investory hledá pořád dál. Dokonce označil šance nějakého najít za velmi vysoké. Jeho ambice na expanzi nejsou malé - během roku 2021 chtěl otevřít první zahraniční prodejnu svých aut v Monaku.
Také se chtěl vrátit do motorsportu; v sezoně roku 2007 Spyker závodil ve formuli 1 po koupi stáje Midlands, ovšem pro rok 2008 stáj znovu změnila majitele a také jméno na Force India.

Spyker C8 Preliator na ženevském autosalonu v roce 2017

Spyker D12 Peking-to-Paris na ženevském autosalonu v roce 2006
Před současným bankrotem také existovaly plány uvést na trh produkční verzi modelu C8 Preliator, který se odhalil na ženevském autosalonu v roce 2017. Pravděpodobně by přišla také produkční varianta SUV D8 Peking-to-Paris, původně odhaleného s označením D12 už v roce 2006.
Automobilka Spyker stojí za pozornost i proto, že v roce 2010 - pouhých 11 let po svém vlastním založení - se pokoušela zachránit krachující Saab. Což se nepodařilo a i ji samotnou to přivedlo k prvnímu bankrotu koncem roku 2011. Druhý bankrot přišel v roce 2014 a nyní jsme svědky bankrotu číslo tři.