Článek
V posledních letech se modernizovaným logem pochlubila celá řada automobilek, včetně mladoboleslavské. Poslední automobilkou, která se rozhodla své logo inovovat, se stal italský výrobce supersportů Lamborghini.
Změny jsou přitom opět spíše decentní a rovněž Lamborghini sází na minimalismus, jak je nyní mezi automobilkami módní. Co se tedy konkrétně změnilo?
V klasickém logu zůstává štít i symbol býka, jehož grafika působí minimalisticky. Automobilka navíc použila širší písmena pro nápis Lamborghini. Primárními barvami jsou černá a bílá, které mají symbolizovat jasnou identitu značky, žlutou a nový odstín zlaté pak automobilka popisuje jako barvy zvýrazňující.
Nové logo se má stát součástí identity značky a objevit by se mělo v propagačních materiálech i na budoucích modelech. V digitální komunikaci, tedy například na webových stránkách a sociálních médiích, se však poprvé v historii automobilky objeví logo s býkem bez štítu (rámečku okolo býka).
Inovované logo, které automobilka představila po více jak dvou desetiletích, by mělo být součástí evoluce, během které se značka Lamborghini vydává na cestu více zaměřenou na udržitelnost a dekarbonizaci. Nové logo se tak jistě objeví i na nových elektrifikovaných modelech.
Připomeňme, že automobilka v následujících letech představí nástupce modelu Huracán, elektrifikované SUV a rovněž novou vlajkovou loď v podobě modelu Revuelto. V roce 2028 by se nabídka měla rozšířit o čtvrtý model, produkční verzi konceptu Lanzador, který bude prvním čistě elektrickým modelem v historii Lamborghini.