Článek
Na výběr jsou dvě verze desetiválcových motorů původem od Lamborghini. Oba mají stejný zdvihový objem 5,2 litru a jsou plněny atmosféricky. Základem je verze s výkonem 397 kW (540 k), silnější nabídne 449 kW (610 k). Točivý moment vrcholí při hodnotě 560 Nm při 6500 otáčkách.
Výkonnější verze zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a síly mu dojdou až v rychlosti 330 km/h.

Audi R8 II

Audi R8 II
Podle vedoucího české divize Audi Thomase Ottera se letos v Česku prodá mezi pěti a deseti er-osmičkami, ceny by měly odpovídat již dříve zveřejněným německým (přibližně 4,6 miliónů korun). „Předprodej bude v České republice zahájen v květnu,” uvedl pro Novinky.cz
Výroba bude probíhat „manufakturním způsobem” v nově postavené továrně v německém Heilbronnu. Na přání je možné si do tohoto modelu objednat laserové světlomety.

Audi R8 II