Článek
Sintesi je především inovativní v tom, že boří zažité koncepce rozmístění pohonu, prostoru pro posádku a zavazadla. Základem vozu je totiž podlaha, která má vlastně úlohu nosného rámu. Jeho nejtužší součástí je středový tunel v jehož útrobách se skrývají palivové články pro pohon vozu. Díky tomu se mohly po celém zbytku vozu využít všechny části pro uložení zavazadel.
Pininfarina Sintesifoto: Novinky/Jan Čech
Dále se tvůrci sjednocení kolem Lowieho Vermeerscha snažili vytvořit komunikační systém, jenž by byl vizí daleké budoucnosti a přitom jeho složitost nebyla nijak velká. Jde totiž o to, že komunikační systém není určený pro lidi sedící uvnitř, ale třeba i pro město. Semafory by na křižovatkách mohly zmizet, protože informační systém bude světelné signály zprostředkovávat řidiči sám.

Pininfarina Sintesi

Pininfarina Sintesi

Pininfarina Sintesi