Článek
Tanakovo úmrtí bylo oznámeno na Facebooku přítelem, který řekl, že jeho poslední slova byla: „V životě ničeho nelituji.”
Jeho nejvýznamnějším dílem byla první generace malého sportovního vozu Mazda MX-5, v USA známý jako Miata, v Japonsku Roadster. Mazda si vybrala design vozu tak, že uspořádala soutěž mezi svými globálními designovými studii, přičemž návrh kalifornského týmu zvítězil nad designem z Tokia. Sériová podoba se začala nabízet v roce 1989.
O Tanakovi je toho málo známo, i když poté, co navrhl MX-5, začal pracovat pro Kawasaki na motocyklech. Když byl ještě ve firmě, prováděl také designové práce na Mazdě 929.
Test Mazdy MX-5 Anniversary: Oranžový zázrak
Od té doby vznikly už čtyři generace legendárního modelu, které se stále drží podobných proporcí a především smyslu - nabídnout co nejmenší a nejlehčí vůz se skládací střechou a atmosférickým motorem.