Článek
Občas se při jízdě autem chceme vyvarovat veškerých hluků, rádiových „džinglů” a reklam. Někdy nás přestane bavit i naše oblíbená hudba uložená v chytrém telefonu, kterou dnes můžeme do reproduktorů auta přenášet několika způsoby.
V takovém případě často prostě vypínáme rádio a soustředíme se jen na jízdu. Hyundai podle nového prohlášení nabízí nově ještě jednu možnost, jak v kabině vytvořit uklidňující atmosféru.
Řidič či posádka si mohou zvolit také různé zvukové kulisy zvané „Zvuky přírody“. Mezi ně patří „zvuky lesa“, „šumění vln“, „deštivý den“, „venkovní kavárna“, „hřejivý krb“ a „zasněžená víska“. Konkrétní příklady automobilka zatím neprezentuje. Ale až vás někdo poveze novým Hyundaiem a uslyšíte praskání třísek, už nemusíte být tolik překvapeni.
Síťové propojení a navigace do posledního úseku
Předělaný systém Bluelink samozřejmě není jen o zasněžené vísce, jejíž zvuk si lze jen těžko představit, ale jedná se o komplexní změny. Systém má nové uživatelské prostředí s tmavým tónem a především významně využívá síťové připojení přes cloud.
Trasa navigace se tak například propočítává ve výkonném externím centru, který bere v potaz více kritérií než vestavěný modul. Vylepšena byla i funkce on-line počasí, systém nabízí i informace o parkování.
Nová je funkce navigace na posledním úseku. Po vypnutí motoru se objeví na displeji chytrého telefonu vyskakovací okno pro aktivaci navigace na posledním úseku v aplikaci Bluelink. Uživatel si pak může vybrat navigaci s rozšířenou realitou nebo s mapovými podklady Google Maps. Navigace na chytrém telefonu dovede uživatele do cíle ve vzdálenosti 200 metrů až dva kilometry od místa zaparkování automobilu.