Článek
Občas se při jízdě autem chceme vyvarovat veškerých hluků, rádiových „džinglů” a reklam. Někdy nás přestane bavit i naše oblíbená hudba uložená v chytrém telefonu, kterou dnes můžeme do reproduktorů auta přenášet několika způsoby.
V takovém případě často prostě vypínáme rádio a soustředíme se jen na jízdu. Hyundai podle nového prohlášení nabízí nově ještě jednu možnost, jak v kabině vytvořit uklidňující atmosféru.
Hyundai v Nošovicích zahájil výrobu inovované i30
Řidič či posádka si mohou zvolit také různé zvukové kulisy zvané „Zvuky přírody“. Mezi ně patří „zvuky lesa“, „šumění vln“, „deštivý den“, „venkovní kavárna“, „hřejivý krb“ a „zasněžená víska“. Konkrétní příklady automobilka zatím neprezentuje. Ale až vás někdo poveze novým Hyundaiem a uslyšíte praskání třísek, už nemusíte být tolik překvapeni.
Síťové propojení a navigace do posledního úseku
Předělaný systém Bluelink samozřejmě není jen o zasněžené vísce, jejíž zvuk si lze jen těžko představit, ale jedná se o komplexní změny. Systém má nové uživatelské prostředí s tmavým tónem a především významně využívá síťové připojení přes cloud.
Trasa navigace se tak například propočítává ve výkonném externím centru, který bere v potaz více kritérií než vestavěný modul. Vylepšena byla i funkce on-line počasí, systém nabízí i informace o parkování.
Test Hyundai i30 N Project C: To nejostřejší z Nošovic
Nová je funkce navigace na posledním úseku. Po vypnutí motoru se objeví na displeji chytrého telefonu vyskakovací okno pro aktivaci navigace na posledním úseku v aplikaci Bluelink. Uživatel si pak může vybrat navigaci s rozšířenou realitou nebo s mapovými podklady Google Maps. Navigace na chytrém telefonu dovede uživatele do cíle ve vzdálenosti 200 metrů až dva kilometry od místa zaparkování automobilu.