Hlavní obsah

Zákazník si stěžoval na kvalitu vietnamského auta, automobilka ho za to nahlásila policii

Vietnamský youtuber Tran Van Hoang si videem stěžoval na kvalitu svého auta značky VinFast. Ta si to nenechala líbit a nahlásila ho na policii s tím, že ve videu zazněly nepravdy. Co konkrétně jimi bylo, však neuvedla.

Foto: Marek Bednář, Novinky

VinFast Lux A2.0

Článek

Automobilka VinFast, první a zatím jediná vietnamská značka, nahlásila svého zákazníka policii, protože si stěžoval na kvalitu svého auta. Činil tak na YouTube, kde měl 455 tisíc sledujících. Informuje o tom agentura Reuters.

Tran Van Hoang si pořídil sedan VinFast Lux A2.0 a v nyní již staženém videu podle agentury uváděl, že je hrdý na to, že vlastní auto značky VinFast a jen neochotně upozorňuje na problémy.

Podle webu Jalopnik je video přesto na internetu k nalezení; my jsme ho objevili na dvou kanálech. U jednoho je popisek ve smyslu „Kritizoval VinFast Lux A2.0 a má být žalován”, u druhého „Příběh o autě VinFast, které najelo 8000 km a desetkrát bylo v servise”.

Jeho popisek říká, že vůz byl 10x v autorizovaném servise, ale přesto nebyly opraveny všechny nedostatky a po několikerém rozebrání zůstaly na kůži olejové skvrny a škrábance na výplních dveří.

Automobilka uvádí, že informace ve videu byly nepravdivé a ovlivnily reputaci značky. „Přestože Tran Van Hoang videa odstranil, uložili jsme si je a poslali stížnost na policii,” pokračuje automobilka v prohlášení a opakuje, že má dostatek důkazů, že nejde o normální kritiku.

Co konkrétně bylo nepravdivé a proč Hoangova kritika nebyla normální, neuvádí. Na své facebookové stránce nicméně uvedla, že „naslouchá a je připravena vyřešit jakékoliv problémy svých zákazníků, ale také objasnit provinění ovlivňující značku”.

Související články

Výběr článků

Načítám