Článek
Automobilka VinFast, první a zatím jediná vietnamská značka, nahlásila svého zákazníka policii, protože si stěžoval na kvalitu svého auta. Činil tak na YouTube, kde měl 455 tisíc sledujících. Informuje o tom agentura Reuters.
Tran Van Hoang si pořídil sedan VinFast Lux A2.0 a v nyní již staženém videu podle agentury uváděl, že je hrdý na to, že vlastní auto značky VinFast a jen neochotně upozorňuje na problémy.
Podle webu Jalopnik je video přesto na internetu k nalezení; my jsme ho objevili na dvou kanálech. U jednoho je popisek ve smyslu „Kritizoval VinFast Lux A2.0 a má být žalován”, u druhého „Příběh o autě VinFast, které najelo 8000 km a desetkrát bylo v servise”.
Jeho popisek říká, že vůz byl 10x v autorizovaném servise, ale přesto nebyly opraveny všechny nedostatky a po několikerém rozebrání zůstaly na kůži olejové skvrny a škrábance na výplních dveří.
VINFAST KHÔNG NHƯỢNG BỘ TRƯỚC HÀNH VI GÂY HOANG MANG CHO NGƯỜI DÙNG Từ ngày 20/4/2021 đến ngày 28/4/2021, ông Trần Văn...
Posted by VinFast Vietnam on Sunday, May 2, 2021
Automobilka uvádí, že informace ve videu byly nepravdivé a ovlivnily reputaci značky. „Přestože Tran Van Hoang videa odstranil, uložili jsme si je a poslali stížnost na policii,” pokračuje automobilka v prohlášení a opakuje, že má dostatek důkazů, že nejde o normální kritiku.
Co konkrétně bylo nepravdivé a proč Hoangova kritika nebyla normální, neuvádí. Na své facebookové stránce nicméně uvedla, že „naslouchá a je připravena vyřešit jakékoliv problémy svých zákazníků, ale také objasnit provinění ovlivňující značku”.