Článek
„U Maserati máme ta správná auta a správné technologie. Můžeme nabídnout spalovací i elektrická luxusní sportovní auta. Jsou-li teď prodeje nízké, je to věc marketingu,“ nechal se slyšet.
„Hodně jsme zlepšili kvalitu, nyní musíme pracovat na marketingu, zasáhnout potenciální zákazníky,“ dodal pro italskou mutaci webu Motor1.
Ten stejný Carlos Tavares přitom před několika týdny pronesl ostrá slova, že značku, která nebude vydělávat peníze, nebude koncern udržovat při životě. Po krátké době se však mírnil s tím, že to sice stále platí, ale netýká se to Maserati.
Později Stellantis vydal prohlášení, ve kterém potvrdil, že všech 14 značek zůstane naživu, a znovu zdůraznil svůj závazek z roku 2021 investovat do všech značek po dobu deseti let. To dává automobilkám, které čelí problémům, jako např. Lancia a DS, čas do konce dekády, aby se postavily na nohy.
Maserati plánuje zvýšit prodeje díky pokračujícímu procesu modernizace a rozšíření své modelové nabídky. Po uvedení plně elektrického GranCabrio Folgore na začátku letošního roku plánuje značka v roce 2025 představit MC20 Folgore. Následovat bude velké elektrické SUV v roce 2027 a bezemisní sedan quattroporte, který je naplánován na rok 2028.