Článek
Novinka, která vzešla ze studie Range Stormer, bude ve světové premiéře představena na lednovém autosalónu v Detroitu. "Sports tourer je ideální pro rychlou jízdu, komfortní pro dlouhé cesty a praktický pro každodenní používání v jakýchkoliv podmínkách," říká Michal Janoušek z Land Roveru. Na českém trhu by se novinka měla objevit již na jaře 2005.
Range Rover Sport je oproti Range Roveru menší s dynamičtější karosérií. Pod kapotou budou k dispozici na výběr tři motory, dva benzinové a jeden dieselový. Nejsilnější přeplňovaný osmiválec V8 4,2 s výkonem 280 kW. Nabídku doplní nepřeplňované agregáty benzinový V8 4,4 a dieselový V6 2,7 známý už s Discovery 3, všechny spojené šestistupňovou automatickou převodovkou ZF s možností manuálního řazení CommandShift.
Sportovní zážitek umocňuje pérování se systémem aktivní kontroly náklonu - Dynamic Response, aktivní příčný stabilizátor umožňující neutrální a hladký průjezd zatáčkou. Ve výbavě nebude chybět ani systémTerrain Response. Vůbec poprvé bude v Range Roveru Sport nabízena radarová technologie Adaptive Cruise Controle, která řidiči umožní držet konstantní rychlost, ale i bezpečnou vzdálenost od vozidla před ním.