Článek
Britská luxusní firma na výrobu automobilů původně produkci patnáctikusové limitované edice plánovala spustit dříve, ale Bentley zdržela celosvětová pandemie koronaviru. Nyní už je ale první kus na světě a v září by měly všechny vozy putovat ke svým bohatým majitelům.
Bentley vyvíjí revoluční elektromotor, říkají mu Chobotnice

Automobil vzniknul na základě velkého úspěchu značky na trati do vrchu v Pikes Peak, kdy zde produkční Continental GT zdolal čas 10:18,4, čímž překonal i sportovní Porsche 911 Turbo S a to o 8,4 sekundy. Bentley proto využilo divizi Mulliner, aby vytvořila oslavnou verzi auta.
Hlavním poznávacím znamením auta je příplatková číslovka 100 na mřížce nádrže a také speciální lakování barvou Radium. Bentley se také na auto rozhodla navléct speciální 22palcová kola a pneumatiky Pirelli P Zero Colour Edition v barvě laku.
Nové BMW M4 shazuje část maskování, pózuje vedle závodní verze

O autě už jsme vás informovali během minulého roku, ale za připomenutí stojí třeba použití kůže Alcantara a Beluga v interiéru a logo Pikes Peak na opěrkách hlav u předních sedadel. Pod kapotou pracuje autu stejný motor W12 s objemem 6,0 litru a výkonem 635 koní.