Článek
Když firmu v roce 1988 založili dva bratři Friedhelm a Martin Wiesmannovi, jejich hlavním produktem nebyla auta, ale pevné střechy (hardtop) na různé druhy roadsterů. Pět let se bratři věnovali vývoji vlastního auta, které nabídli v roce 1993 pod označením MF25.
Postupně ukázali další a další modely – vždy pod kapotou s německou technikou od BMW. Jenže v roce 2013 oznámili bankrot. V roce 2015 pak licenci značky koupili investoři Roheen a Sahir Berryové z Velké Británie. Měli velké plány, ovšem až dodnes se nic zvláštního nestalo. Ticho z německého Dülmenu bylo zlověstné.
Teď se však ukázalo, že přece jen se něco děje. Wiesmann Sports Cars GmbH podepsalo dohodu s BMW AG o vývoji a dodávce motorů z divize M, a to konkrétně přeplňovaných vidlicových osmiválců. Pokud to bude skutečně ten motor, který očekáváme, tedy osmiválec z BMW M5 s objemem 4,4 l s výkonem 441 kW (600 k), bude nový sporťák opravdu parádní auto.