Článek
Poté, co na začátku května Hyundai oznámil limitovanou edici Drive-N pro ostrý hatchback i30 N po faceliftu, známe i podmínky pro český trh. Zatímco ve světě je edice k mání jako hatchback i fastback, do Česka dorazí 25 hatchbacků.
Tuzemská cena startuje na téměř baťovských 899 990 Kč vč. DPH pro variantu s manuální převodovkou. Dalších 50 tisíc je potřeba připlatit u varianty s dvouspojkovou převodovkou.
Dalším příplatkem už může být jen bílá barva karoserie za 10 tisíc korun, druhou volbou je standardní černá.
Ostrými hyundai po okruhu v Mostě: Baví mě ta, v nichž jsem nejpomalejší
Edice se liší kovanými 19palcovými koly z lehké slitiny, která jsou výjimečně lakována matnou, tmavě bronzovou. Exteriér se dále od „běžné” i30 N odlišuje černými logy, speciálními fóliemi na bocích, přídi a zádi a dvěma specifickými logy v matné, tmavě bronzové barvě na blatnících.
Loga speciální edice také zobrazují souřadnice GPS domova modelů N, testovacího centra Hyundai na Nürburgringu v Německu. Interiér každého vozu je opatřen jedinečným štítkem s pořadovým číslem v rámci limitované edice.
Místo kůží jsou volant, řadicí páka, loketní opěrky a madlo ruční brzdy obšity alcantarou s červeným prošíváním. Veškeré ozdobné prvky uvnitř vozu jsou červené.
Test Hyundai i30 N Project C: To nejostřejší z Nošovic
To platí i pro bezpečnostní pásy na sedadlech vpředu i vzadu, tlačítka N na volantu a ozdobné plochy a prošívání na lehkých sedadlech N s novým dezénem. Vozy mají také exkluzivní koberečky.
Verze Drive-N je standardně vybavena paketem Performance, dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec tak dosahuje nejvyššího výkonu 280 koňských sil. Nechybí také elektronicky řízený diferenciál, brzdové kotouče s průměrem 345/315 mm či aktivní ventil výfukové soustavy.