Článek
Příběh Maserati nikdy nebyl úplně jednoznačný a jednoduchý. Těch jednotlivých kapitol a nových začátků už jsme zažili nespočet. Kupé a kabriolet GranTurismo a GranCabrio však nepochybně jeden přerod přežily.
Škoda představila novou Octavii

V roce 2013 přišel model Ghibli, sedan vyšší střední třídy, o kterém se s lehkou nadsázkou dá mluvit jako o masovém modelu. Následovalo SUV Levante a celkově nový styl. Ale zmíněná dvojice tu byla stále, až dodnes. A řekněte, že to tomuto maratonci stále sluší?
GranTurismo zestárlo hlavně v oblasti multimédií či celkově v interiéru, ale exteriér je nepochybně nadčasový. Při příležitosti ukončení produkce je tu jediný kus s názvem Zéda. Značka si jej zřejmě nechá v depozitáři, každopádně zaujme barvami. Od tradiční modré přes šedou až po matně bílou. To má symbolizovat postupný přechod do nové éry.
Maserati Alfieri nezůstane nádherným konceptem. Sériová verze bude příští rok

A jaká bude budoucnost v podání značky s trojzubcem ve znaku? Maserati pravděpodobně čekají nové časy pod křídly vznikajícího gigantu – fúze dosavadní „matky” Fiat Chrysleru se skupinou PSA. Italové aktuálně rekonstruují modenský závod a v plánu je nový supersportovní model, pravděpodobně založený na konceptu Alfieri.
Hovoří se také o nástupci těchto dvou končících modelů. Ovšem nepřekvapí, že i Maserati chystá více SUV či elektrifikovaných pohonů.