Článek
Hlavním konstruktérem tohoto přízraku z Rimini je Ascanio Rodorigo, známý z legendární značky Bimota. Na motorce se podíleli také Dervis Marcelli a Sam Matthews - bývalý designér Ducati.
Motorky z malé italské továrny používají agregáty 1198 od Ducati a také unikátní zavěšení předního kola. Něco podobného nikdo na světě nepoužívá – tedy kromě Bimoty, se kterou Vyrus tuto technologii sdílí. Výrobce se pro řešení rozhodl díky jeho schopnostem při extrémních situacích na závodní trati.
Prvním modelem značky Vyrus byl 984 C3 2V používající vzduchem chlazený dvouválec. Následoval 985 C3 4V se čtyřválcem. Vrcholná verze 987 C3 4V váží pouhých 154 kg a výkon je díky kompresu zvýšen na 211 koní. U motorky za více než 2 000 000 Kč nepřekvapí snad nic, ani maximálka přes 300 km/ h, ani elektronická závodní kontrola trakce.
Podle výrobce i motocyklových odborníků jde o aktuálně nejvýkonnější sériový motocykl na světě s vůbec nejlepším poměrem váhy a výkonu. Pokud byste se tímto „Vyrem“ chtěli nechat nakazit, zajděte si k dealerovi Bimota. V Česku nicméně zatím nejsou známy případy, že by této „chorobě“ někdo definitivně podlehl. Finanční náklady tohoto bacila vše rychle vyřeší.