Hlavní obsah

VW Golf VI: další technické podrobnosti

Novinky, maž

Fotografie, které se bez svolení VW dostaly na internet, jsme vám ukázali už začátkem tohoto týdne. Volkswagen nyní zveřejnil první technické specifikace a také tvrdí: "Nejprodávanější vůz v Evropě, jehož se vyrobilo více než 26 miliónů exemplářů, je po všech stránkách lepší než jeho předchůdce".

Článek

VW slibuje optimalizované ochranné destrukční zóny, sedm airbagů včetně kolenních, speciální hlavové opěrky působící proti hyperextenzi krční páteře, detektor zapnutí bezpečnostních pásů na zadních sedadlech a automatická světla pro denní svícení.

K dispozici budou i asistenční systémy, který dříve Golf neměl - jako „automatická kontrola vzdálenosti“ ACC, „adaptivní povozek“ DCC a „automatický parkovací asistent“.

:. Design nešokuje, jak je u VW zvykem, ale víceméně zaujme. Foto: VW

Prý nejtišší Golf

Výrobce také tvrdí, že půjde o nejtišší Golf od první generace. To by asi neměl být problém. Vnější hluk redukuje tlumicí vrstva na předním skle a také nově vyvinutý koncept zavírání dveří a bočních oken.

Nový tvar vnějších zpětných zrcátek údajně omezuje zvuk proudícího vzduchu, další modifikace se dotkly akustické izolace mezi motorem a prostorem pro cestující a vše završují tiché pneumatiky a nové uložení motoru.

Čerpadlo-tryska v TDI skončilo

Pro nový Golf jsou v plánu motory TDI s výkony od 66 kW / 90 k až po 125 kW / 170 k. Při uvedení na trh bude Golf k dispozici se dvěma dvoulitrovými motory TDI o výkonech 81 kW / 110 k a 103 kW / 140 k, vždy s filtrem pevných částic DPF.

Při uvedení na trh bude nový Golf k dispozici také se čtyřmi zážehovými motory: 59 kW / 80 k, 75 kW / 102 k, 90 kW / 122 k a 118 kW / 160 k. Motory TSI, které začínají na výkonu 90 kW / 122 k, jsou vybaveny kompresorem a/nebo turbodmychadlem. Základní motor s 80 koňskými silami spotřebuje na sto kilometrů 6,4 l benzinu, což je o 0,5 litru méně než u předchozího modelu.

K dispozici i dvouspojková DSG

S výjimkou základních motorových verzí, mohou být všechny zážehové i vznětové agregáty spojeny s dvouspojkovou převodovkou DSG. V závislosti na točivém momentu motoru se pak jedná o převodovku šesti nebo sedmirychlostní.

:. Klasický interiér VW, stejný či hodně podobný pro všechny modely německého výrobce. Foto: VW

Na český trh bude nový Golf uveden v lednu příštího roku, cena zatím nebyla stanovena.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám