Článek
Původní showroom byl zcela předělaný z architektonického a estetického hlediska, ale současně se významně rozšířil. Jde o čtvrtý evropský showroom v novém korporátním designu, z toho dva jsou ve Velké Británii. Rozšířené bylo i servisní zázemí, kde zároveň přibyl druhý servisní technik.
Hlavní vchod je vytvořen podle slavné mřížky chladiče připomínající antický pantheon. Vstup je ozdoben nezaměnitelným emblémem značky: soškou Spirit of Ecstasy.
Součástí je takzvaný Kabinet kuriozit, což je pestrá kolekce přitažlivých, nadčasových i věhlasných designových předmětů. Přehlídka je navržena tak, aby podněcovala představivost a konverzaci ve specifikaci a zadávání zakázek do výroby.
Vrcholem je Ateliér, v němž se ukrývají nejvybranější příklady řemeslného umění značky, včetně dřevěných dýh, kůží a nití k prošití v mnoha pestrých odstínech, a také vzorky nejjemnější jehněčí vlny.
Právě konfigurační místnosti nebo bar jsou orientovány v zadní části prodejny, aby měli klienti pro výběr detailů vozu více soukromí.
„Nový showroom nabízí úchvatný zážitek, který dokáže návštěvníky dokonale zaujmout a současně vyjít vstříc jedinečným zájmům každého klienta. Bude to dokonalé prostředí pro předvedení bezkonkurenční úrovně skutečného luxusu, který inspiruje naše klienty při vytváření jejich velmi osobního, jedinečného automobilu,“ uvedl manažer českého zastoupení Pavel Kalouš.
Od svého založení v roce 2016 prodala společnost Rolls-Royce Motor Cars Prague přes 300 nových a ojetých vozů značky. Loni získala titul „Global Dealer of the Year“ pro nejúspěšnějšího prodejce na světě. Dealerství patří do skupiny CarTec Karla Kadlece, která prodává i vozy a motocykly BMW, Mini nebo nejnověji Aston Martin.