Hlavní obsah

Volvo změní strategii názvů. Čísla a písmena nahradí celá jména

Novinky, Daniel Havlina

Šéf společnosti Volvo Håkan Samuelsson potvrdil, že všechny budoucí elektrické modely od švédské automobilky ponesou jména, nikoli jen označení písmeny a čísly. Společnost tak upustí od své tradiční koncepce.

Foto: Volvo

Volvo Recharge

Článek

Novou strategii Volva částečně potvrdil už nedávno představený elektrický koncept Recharge, který má být náhradou za SUV XC90. Lze za tím patrně hledat jistou symboliku. Volvo se odkloní od strohých označení a dá svým vozidlům zajímavější jména.

Volvo Cars vyplatí mateřskou Geely Holding ze společného podniku v Číně

AutoMoto

Tuto spekulaci potvrdil i šéf Volva Håkan Samuelsson, který pro britský web Autocar uvedl, že Volvo hodlá svým novým elektrickým modelům dávat emotivnější názvy než dosavadní XC a tak dále.

„Mluvíme o zcela nové architektuře, nové generaci právě zrozených plně elektrických automobilů,“ uvedl Samuelsson. Zároveň přiznal, že název konceptu Recharge ještě není konečný a vede se kolem něho údajně velmi podnětná diskuze.

Koncept Volvo Recharge předpovídá příští XC90

AutoMoto

Volvo číselná označení používá prakticky napříč celou svojí existencí. Současný systém písmen S pro sedany, V pro kombíky a XC pro crossovery a SUV užívá od roku 1995. Předtím používalo jen čísla.

Související témata:

Související články

Volvo přejde do roku 2030 jen na elektromobily

Švédský výrobce osobních automobilů Volvo Cars představil rozsáhlý harmonogram, jak do roku 2030 přejde pouze na vozy poháněné elektřinou. Plán předpokládá...

Výběr článků

Načítám