Článek
Crossovery XC40 a C40 vídáme na trhu už od roku 2017 a po pěti letech na trhu je čas na odhalení drobné modernizace, s níž švédská automobilka čerstvě přichází.
Změny se týkají především designové stránky. Nejhmatatelnější modernizací si prošel nový přední nárazník a bezrámečková maska chladiče. Autu nechybí světla s technologií LED matrix a řada dalších technologií, které ovšem nejsou novinkou.

Volvo XC40 Recharge po faceliftu
Za největší změnu je nutno považovat novou variantu modelu C40 Recharge. Po vzoru XC40 Recharge to je verze pouze s jedním elektromotorem a pohonem předních kol. Poskytuje výkon 231 koňských sil a 330 Nm točivého momentu. Jeho baterie má kapacitu 69 kWh a dle normy WLTP dokáže ujet na jedno nabití až 434 km.
Volvo přerušilo dodávky aut do Ruska, jako první automobilka

Tato varianta bude nejlevnější v nabídce tohoto modelu s českou cenou od 1 229 000 korun, tedy asi o 160 tisíc korun méně než v případě dvoumotorové verze.