Článek
Talagon, který vyrostl na platformě MQB, je obdobou evropského Touaregu či amerického sedmimístného Atlas. Paradoxně je ovšem čínský zástupce ze všech aut největší.
Vůz má na délku poměrně majestátních 5152 mm a je široký dva metry a dva milimetry. Rozvor je stanoven na metu 2980 mm, což z auta dělá jedno z největších SUV na současném trhu. V podobné velikostní kategorii je větší jen Chevrolet Tahoe, GMC Yukon či Cadillac Escalade.
Uvnitř se novinka svou architekturou podobá například novému golfu, plovoucí středový tunel zase odkazuje na elektrický crossover ID.4.
Volkswagen ukázal ID.6 X a ID.6 Crozz, elektromobily speciálně pro Čínu
Talagon dostane pod kapotu krom základních čtyřválců i šestiválec o objemu 2,5 litru. Nabídne výkon 220 kW (300 koní) a 500 Nm točivého momentu. To vše přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku a s pohonem všech kol.
Talagon bude vyrábět společný podnik VW-FAW, k dispozici bude v druhé polovině roku. Mimo Čínu se pravděpodobně nedostane.