Článek
Ženevský autosalon v březnu roku 2019 viděl mezi mnoha koncepty také Volkswagen ID.Buggy, zelenou buginu bez střechy, postavenou na elektromobilní platformě MEB, na níž stojí hatchback ID.3 i Škoda Enyaq. Měla se vyrábět, ovšem z prvotních plánů sešlo.
Podle magazínu Car však nikoliv nadobro. Volkswagen podle zdrojů magazínu pracuje na elektrickém terénním voze, který by měl z ID.Buggy čerpat inspiraci. Projekt se jmenuje „RUV” z anglického „Rugged Utility Vehicle”, tedy „drsné užitkové vozidlo”, a uvedení na trh máme očekávat někdy v roce 2025.

Volkswagen ID.Buggy na přehlídce Concours d'Elegance Chantilly
Magazín používá trochu šílené jméno „Ruggedzz”, ovšem píše, že nic zatím není jisté a že by vůz mohl být prodáván i pod značkou Škoda. V takovém případě se dá očekávat, že by jméno končilo písmenem Q.
Škoda ukazuje enyaq na nákresech, novinka už nic neskrývá

O něčem takovém se údajně uvažovalo v době, kdy ještě byl šéfem Škodovky Bernhard Maier. Mladoboleslavská automobilka ale má nového ředitele Thomase Schäfera, u nějž panuje obava, že bude mít za úkol ji brzdit, aby nebyla takovou hrozbou pro dražší značky koncernu Volkswagen.
Co z těchto informací je pravdivé, se možná dozvíme už příští rok, kdy by se měl odhalit koncept chystaného vozu.