Článek
Volkswagen T-Roc si můžete objednat s benzínovým motorem o výkonu až 190 koní. Má dva litry objemu, čtyři válce a spolupracuje s převodovkou DSG a pohonem všech kol. Pokud ovšem vyžadujete vyšší výkon, na pomoc přichází německý tuner ABT.
Přidáním své vlastní řídící jednotky doluje z motoru 38 koní navíc, na celkových 228. Točivý moment se rovněž zvyšuje, a to o 40 Nm na celkových 360 Nm. Takováto hodnota už dokáže konkurovat leckerým dieselům, píše se v tiskové zprávě.
Chcete-li svému T-Roku dodat i speciální vzhled, ABT nabízí kola v různých designech a barvách ve velikosti od 18 do 20 palců. A pokud byste chtěli trochu snížit průchodnost vozu terénem, můžete si objednat kratší pružiny, které sníží světlou výšku o zhruba 40 mm.
Zvýšení výkonu přijde na 1990 eur, tj. zhruba 50 tisíc korun, sada nových kol včetně pneumatik stojí nejméně 3240 eur, tedy zhruba 82 tisíc korun. Nové progresivní pružiny, snižující světlou výšku, stojí všechny čtyři dohromady 280 eur, tedy asi 7100 Kč.