Článek
Elektromobilita hýbe celým motoristickým světem a většina těch největších automobilek ji považuje za současnou a především budoucí prioritu. Jinak tomu není ani u Volkswagenu, který nedávno představil a již začal prodávat svůj nejnovější elektromobil, crossover ID.4.
Volkswagen názorně předvedl, jak nemá vypadat aprílový žert
Němci svůj model nabízí po celém světě, ale velký důraz kladou na USA, kde marketingové oddělení značky nedávno uvedlo nový reklamní spot. Ten ovšem vyvolal více emocí svým pojetím než autem samotným.
Volkswagen se v reklamě totiž snaží vůz na elektřinu vykreslit jako ideální auto pro rodinu a přírodu. Holčička na zadním sedadle si například sama povídá s hlasovým asistentem v autě. Hlavní výhodou auta, jak ho společnost vykresluje, je ale v reklamě jeho tichost, díky které lze slyšet i přírodu okolo. V klipu ji reprezentuje hnědý medvěd.
První jízda s Volkswagenem ID.4: Rodinný parťák do zásuvky
Právě tady ale přichází ona kontroverze, protože filmaři rozhodli, že přesně v momentě, kdy ID.4 pojede okolo medvěda, prosviští kolem „hlučné“ Subaru Outback zašpiněné od bláta, a navíc s nápisem „I love nature“, tedy „Miluji přírodu“. Herečka v autě po průjezdu auta jen suše a pohoršeně pronese „Vážně?“.
Zařazení Subaru Outback do reklamy, která si z něj navíc dělá legraci, byl od Volkswagenu kontroverzní krok, protože v USA je japonská automobilka i tento model konkrétně velmi oblíbený. Jak se bude model ID.4 v USA prodávat, ovšem ukáže až čas.