Článek
Stejně jako standardní Golf GTI má i Clubsport pod kapotou dvoulitrový čtyřválec. Ovšem tentokrát je naladěný na 221 kW, rovných 300 koní. Točivý moment dosahuje maximálně 400 Nm. To je o 55 koní a 30 Nm více než u výchozí verze.
Zatímco u GTI lze vybrat i manuální převodovku, Clubsport je vždy spárován s dvouspojkovou skříní. Předokolka s elektromechanickým aktivním diferenciálem VAQ zrychlí z nuly na stovku pod 6 sekund, maximální rychlost činí 250 km/h.
Volkswagen představuje rychlý Golf třikrát jinak. GTI, GTD a GTE
Podvozek byl přeladěn, přední náprava má agresivnější geometrii, brzdy jsou výkonnější. Adaptivní tlumiče nabídnou patnáct různých módů tuhosti, včetně jednoho speciálně určeného pro Severní smyčku okruhu Nürburgring.
Vizuálně se Clubsport liší nárazníky, zadním střešním spoilerem, několika nápisy a speciálními 19palcovými koly. Uvnitř nechybí typické kárované potahy sedadel. Ceny ani příchod na trh zatím výrobce neoznámil.