Článek
Základem samozřejmě bude modulární elektrická platforma MEB. Na ní by pak měla stát karoserie blížící se modelu T-Cross. Podle Auto Expressu by se tak tato vstupní brána do elektrických vozidel také mohla jmenovat ID Crozz.
Velikostně by auto mělo jen lehounce přesáhnout čtyři metry. Nebude to tedy žádný obr, a tak se do něj vejdou akumulátory s kapacitou 48 kWh. To není moc, ale vzhledem k velikosti auta, jeho hmotnosti a nízkému výkonu vozu by dojezd mohl být dostatečných 330 km dle testů WLTP.
Stejně jako konkurenční Kia Niro nebo Hyundai Kona by i toto auto mělo pohon jen jedné nápravy. Elektrický pohon by se prý mohl přesunout k zadní nápravě, takže bychom tu mohli mít ve výrobě VW se zadním pohonem.
Samozřejmě že výroba by probíhala v jednom z upravených závodů na výrobu elektromobilů, které budou v Německu. Pro malý vůz by to měl být ten v Emdenu.
Může se vám hodit na Seznamu: