Článek
Luxusnější a sportovnější varianta obyčejného Passatu je oproti svému staršímu sourozenci výrazně nižší - o celých pět centimetrů. Passat CC je také širší a o tři centimetry delší.
Interiér působí luxusněji než v běžném Passatu; kombinace černé a béžové kůže vypadá fantasticky. Vzadu se neusadí tři ale jen dva cestující - každý z nich má samostatné sedadlo, oddělené loketní opěrkou.
:. Volkswagen Passat CC - oproti nudnému Passatu příjemná změna. Foto: VW
Passat CC se nabízí s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 147 kW, 220 kW a 118 kW (tato verze bude k dostání až od konce roku 2008)). Vznětové motory se vstřikováním common rail přicházejí s výkony 103 kW a 125 kW.
:. Volkswagen Passat CC: vzadu je místo jen pro dva, ale vůbec to nevadí. Foto: VW
Hlavním odbytištěm Passatu CC nicméně nebude starý kontinent, nýbrž Spojené státy. Více než polovina Passatů CC by měla najít svého majitele v USA, kde mimochodem tento model nemá před jménem slovo Passat - jednoduše se jmenuje CC. A také je mnohem levnější než na starém kontinentu.
Motorizace a český VW Passat CC | |||
---|---|---|---|
1,8 TSI | 160 k / 118 | Manuální převodovka - 6 st. | 779 900 |
2,0 TSI | 200 k / 147 | Manuální převodovka - 6 st. | 919 900 |
2,0 TSI | 200 k/ 147 | Tiptronic | 996 800 |
2,0 TDI DPF | 140 k/ 103 | Manuální převodovka - 6 st. | 818 400 |
2,0 TDI DPF | 140 k/ 103 | DSG | 895 300 |
2,0 TDI DPF | 170 k / 125 | Manuální převodovka - 6 st. | 869 600 |
2,0 TDI DPF | 170 k/ 125 | DSG | 946 500 |
3,6 FSI 4Motion | 300 k/ 220 | DSG | 1 075 700 |