Článek
Klasické třídveřové kupé má velmi dynamické tvary. Klasický design delší přední kapoty a těžšího zadku vyrovnává přední část, která má velmi netradiční nárazník. Přední maska chladiče je jednou velkou součástí spodní části nárazníku, lakovaná do matně stříbrné. Ohromný centrální vstup vzduchu doplňuje čtveřice menších po stranách.
Není pravděpodobné, že tato vize zůstane i do sériové podoby, stejně jako dlouhá a úzká zpětná zrcátka. I tak je ale automobil silně sportovní. To zaručí zcela hladký bok, který má jen "promáčknutí" rozevírající se směrem k prahům. Tato designérská drobnost perfektně odlehčila jinak těžkopádnou masu hmoty
V zadní části vozu s rozměry 4240 x 1400 x 1800 mm najdeme poněkud klasičtější vzhled. Ten by se mohl do produkce klidně dostat. Jen vysoký práh víka zavazadelníku by mohl být trochu upraven.
Modro-šedý interiér
Interiér je celý vyveden z šedivého plastu, který je však prozářen prvky s modrým výrazným podsvícením. Jejich barvu si však budou moci užívat jen dva dospělí, protože na zadní dvě sedadla se vejdou jen děti. K dispozici je i malý zavazadelník. Mezi zajímavé prvky jistě patří ruční brzda, která je v povoleném stavu slita se středovým tunelem.
TSI a DSG
Jako pohonnou jednotku vybrali konstruktéři nejmodernější verzi koncernového motoru, tedy agregát se systémem TSI. I z malého objemu je možné díky turbodmychadlu vymáčknout vysoký výkon. Zde je to 155 kW. Potenciál tohoto agregátu je vidět i z toho, že v sériové verzi má čtrnáctistovka "pouhých" 125 kW, takže nárůst je možný opravdu vysoko.
Jako převodovka je použitá převodovka typická pro koncern Volkswagen - dvouspojková DSG (v budoucnu ji však získá i Mitsubishi Lancer EVO X [celá zpráva] ).