Článek
Chevrolet Beat, nejpopulárnější ze třech známých studií miniautomobilů vystavených v tomto roce na autosalonech po celém světě i na internetu, bude základem pro nový sériový model, který se bude prodávat po celém světě. Představitelé automobilky Chevrolet to oznámili na právě zahajovaném autosalonu Los Angeles Auto Show.
Téměř 1,9 miliónu účastníků on-line hlasování usnadnilo rozhodování představitelů automobilky Chevrolet připravit výrazně stylizovaný miniautomobil vycházející ze studie Beat. Prvotní produkce bude nasměrována na trhy mimo USA, výroba se spustí v polovině roku 2009.
Maloobjemový motor pro globální nasazení
Kompaktní model patří především do města, kam jej předurčují jeho rozměry a nízkoobjemový motor s mimořádně nízkou spotřebou. Novinka rozšíří celosvětovou nabídku značky Chevrolet, která prodává své automobily ve více než 120 zemích.
Made in Korea
Chevrolet Beat, který vznikl v jihokorejském designerském studiu GM, se spolu se sesterskými studiemi Groove a Trax ucházel na internetu o přízeň veřejnosti - a přesvědčivě zvítězil. Protože Jižní Korea bude pro nový model primárním trhem, rozběhne se jeho výroba právě tam.
Studie Beat se spolu s koncepty Groove a Trax představila na autosalonu v New Yorku v roce 2007. Všechny tři prototypy, které byly navrženy tak, aby oslovily mladé zákazníky z městským aglomerací.