Článek
Je to oslava automobilové krásy a opulentnosti. Oslava luxusu a přepychu. Auto dlouhé 5,7 metru, široké 2,1 metru a vysoké pouhých 1,34 metru snad ani jiné být nemůže. Nebo si vezměte ta kola – mají průměr 24 palců, tj. 60 centimetrů.
Design auta samozřejmě navazuje na loňské nádherné kupé. Dlouhatánská přední kapota a splývající záď připomínají rychlé motorové jachty. Jenže tentokrát tu chybí střecha a je nahrazena látkovou bílou jak mráčky na obloze nad Azurovým pobřežím. Samotné auto je v tmavě modré. Prostě tak, jak to má u luxusního kabrioletu být.
Interiér je také bělostný. Je totiž obšitý nejluxusnější kůží nappa. Sedadla mají vyhřívání přívodem vzduchu k bedrům i krku, aby cestujícím nebyla zima. Přístroje jsou přes celou přístrojovou desku a jejich modrá barva je protažená přes celý automobil. Zajímavé je, že sedala i středový tunel mají v sobě jakési knoflíky. Ty při rozsvícení světel také svítí.
Kola pohání elektrika. Každé kolo pohání vlastní synchronní elektrický motor, takže jde vlastně o pohon 4x4. Celkový výkon je 550 kW. Auto má dojezd asi 500 km, maximální rychlost je omezena na 250 km/h a zrychlení na stovku je pod čtyři sekundy.
Zajímavý je i systém dobíjení. Celý systém totiž zvládne i 350kilowattovou dobíjecí stanici, na které stačí dobíjení pouhých pět minut na dojezd dalších 100 km/h.