Článek
Poznáte to samozřejmě hlavně na vzhledu, který se chtěl tomu klasickému Fiatu 500 více přiblížit. Takže ta křídla s logem na přední masce nebo vstupy vzduchu jsou víc do retra. A jde o všechny verze tohoto „L“ modelu, takže jak základního, tak i prodlouženého (verze Living, která může mít i sedm sedadel), tak i terénní verze Trekking. Ta posledně jmenovaná dostala nový nárazník hodně změněný a teď vypadá hodně tvrdě.
Změny jsou samozřejmě i vzadu, kde však nejvýraznější změnou je posunutí mlhovek a couraček směrem dolů. Ale tahle auta se prodávají především kvůli stylu, a tak to musí stále pěstovat. Zákazníci si mohou vybrat ze 37 kombinací barev, kde třeba novinkou je Bellagio Blue.
V interiéru se zvětšil displej infotainmentu z pěti na sedm palců a hned je v něm víc místa na plno nových vychytávek, jako je možnost propojení s mobily s androidem a těmi s nakousnutým jablkem. Samozřejmě že mohou zrcadlit informace, ale je tu i zdarma přístup na streamovací služby Deezer a TuneIn nebo na zpravodajství Reuters. Zajímavé je i nové audio Beats, které má příkon 520 W.
Očekávali bychom, že když čtyřicet procent dílů je nových, tak se změní i motory. Ale zdá se, že ty právě patří do té šedesátiprocentní většiny. Stále tu jsou nejprodávanější naftové motory 1.3 MultiJet (70 kW) a 1.6 MultiJet (88 kW) a k nim benzínové 1.4 T-Jet (88 kW), 1.4 (70 kW) a 0.9 TwinAir (77 kW). V nabídce je i možnost auta na LPG a CNG.
Předpokládáme, že na českém trhu se cena inovovaného modelu nezmění. Dnes začíná cena na 349 900 korunách v akční slevě.