Článek
Většinou půjde o automobily s ekologickým turbodieselem Bluetec, tedy s motory, které používají vstřikování močoviny do výfukového systému pro snížení oxidů dusíku. Podle prvních informací by se zde měla objevit kompletní současná paleta vozů, do kterých byl Bluetec připraven - třídy E, S, ML a GL.
Najdeme zde ale také hybridní vůz či vysoce účinný turbodiesel do třídy C, jenž bude nasazený do výroby v roce 2011. Jeho velkou předností by měla být extrémně nízká spotřeba, která by se měla pohybovat pod hranicí 5 litrů na 100 km a ve výfukových plynech by nemělo být více jak 130 g/km CO2.
Podle časopisu Auto Motor und Sport budou představeny i modelové řady E a S s motory, které splní budoucí emisní normy Euro 6 (v platnost vejdou přibližně v roce 2014).
Jako posel vzdálené budoucnosti se ve Frankfurtu bude vystavovat i řada B s palivovými vodíkovými články. Podle prvních odhadů by se tento vůz mohl začít vyrábět v roce 2010 v limitované sérii 150 kusů, která by měla být jednou velkou testovací flotilou.