Článek
Na dohled nedávno zrekonstruovaného showroomu značky Rolls-Royce a hned vedle prodejny BMW začíná svou novou kapitolu pod hlavičkou CarTec Group i značka Aston Martin.
„Jedná se o završení úspěšného příběhu, který se začal psát loni, když jsme zahájili jednání s automobilkou. Showroom navíc vznikl v rekordně krátké době tří měsíců od oznámení oficiálního zastoupení této značky,“ uvedl majitel dealerství Karel Kadlec.
Vyhrazená plocha slouží k prezentaci dvou vozidel, vybraných vzorníků z nabídky laků karoserií či koženého čalounění a dalších doplňků a služeb.
Aston Martin vstupuje na český trh, otevře dealerství v Praze
Vedle prezentační části je součástí nového showroomu také salonek, který je podle zástupců značky vhodným místem nejen k neformálním schůzkám s klienty, ale pomáhá i při konfiguraci speciálních prvků na přání z nabídky zakázkového oddělení Q.
Portfolio automobilky aktuálně zahrnuje kompaktní sportovní kupé Vantage, cestovní kupé DB12, SUV DBX707 nebo nedávno uvedený vrcholný dvanáctiválcový model Vanquish.
Součástí je i autorizovaný servis na stejném místě, který je v provozu již několik týdnů. První místní zákazník si vůz značky Aston Martin převezme v nových prostorech na začátku roku 2025.
Stávající prodejní a servisní místo je provizoriem, v budoucnu se podle zástupců prodejce dále rozšíří na větší a trvalý showroom.